reklama

22. narodeniny a 1. komix

Nastal deň K. Komixu.Viem, že moje dve dvojky sú pre vás v tejto chvíli nepodstatné a tak sa vrhnime rovno na Hrdinov!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (92)

(pre zväčšenie kliknite na náhľad)    

Obrázok blogu

      *SPOILER - nasledujúci text je bielej farby pre tých, ktorí sa nechcú dozvedieť bližšie a autorské informácie o komixe alebo pre tých, ktorých by text zlákal ešte pred pozretím komixu ;) *       Tak čo povedať k jubilejnej prvej časti? (ale možno to nebola tak úplne prvá časť ;)) Išlo mi samozrejme o to, aby som predstavila našich hlavných hrdinov a aby sa aj anglicky hovoriaca "do-D&D-zainteresovaná" časť čitateľov dozvedela aké povolania hrdinovia zastávajú. Pamätníci vedia, že veru nie je čarodejník ako čarodejník a taký wizard sa od sorcerera v kadečom líši, takže preto tá trochu gýčová úvodná angličtina. Musím však povedať, že som si tento klišéovitý úvod nesmierne vychutnávala, pretože je to svojím spôsobom odkaz na staré megalomanské filmy z obdobia 50. rokov, kde boli podobné úvodné slová na začiatku úplne bežné. Jeden z mojich kamarátov-betatesterov komixu sa na tom smial tak dlho, až mu to nedalo a stvoril svoju voľnú hlasovú interpretáciu úvodných viet, ktorú sme potom srdečne nazvali " Hear ye! " A čo ešte? Zrejme ste si všimli, že sa v tej prvej časti z dejového hľadiska veľa nestalo... ako som už povedala, išlo mi o to, aby som predstavila hrdinov, no je to spôsobené aj tým, že som nechcela, aby ste sa sústredili na dej viac ako na samotné postavičky. V ďalších častiach už však pôjde hrdinom doslova o život ;) A kedy tie ďalšie časti budú? Predpokladám, že niekedy behom najbližších dní, maximálne však týždňa - presnú periodicitu som ešte stále nestanovila (nebite ma za to, mám bakalárku a štátnice na krku ...), no sama sebe som sľúbila, že odstup medzi jednotlivými časťami bude vždy maximálne 1 týždeň, t.j. 7 dní. No a na koniec bonbónik - tí, ktorí ma poznajú a moji betatesteri vedia, že Hrdinovia majú už aj svoj vlastný soundtrack! Opening theme sa volá prozaicky "mid3" :D :D pretože je to taký milý midík, ktorý som niekedy pred 100 rokmi našla niekde na nete a vôbec neviem odkiaľ je - napriek tomu je to hudbička ako stvorená pre paličkové postavičky a ich (ne)málo heroické skutky. Nech sa páči, vypočujte si midi soundtrack k mini hrdinom :D
     PS: ak má niekto z vás aspoň tušenie odkiaľ tá skladbička je, napíšte mi to do diskusie, skúsim kontaktovať autora...

Veronika Senková

Veronika Senková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dôverčivá mladá študentská duša so starosvetským citom pre krásu a spravodlivosť. V duchu výroku "Hodně čti, piš, přemýšlej, aby ses uměl vyjádřit až budeš chtít." sa snažím veľa čítať a odteraz už aj hádam čo najviac písať. Zoznam autorových rubrík:  Mytológia ála Celtic~Musique~.::Fantazmagorónne::.Dve besné a čo sa pridáÚvahyTolkienPoéseŠkolaHerný kolotočObrazy a grafikyKOMIXNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu