reklama

Prvá írska báseň

Vyslovená Amairginom Gaelom keď prvýkrát položil nohu na írsku zem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Záhada

 

Som vietor ktorý dýcha na mori,

Som vlna oceánu,

Som šepot mračien,

Som býk siedmich bojov,

Som sup na skalách,

Som lúč slnka,

Som najkrajšia z rastlín,

Som zúrivý diviakv udatnosti,

Som losos vo vode,

Som jazero na pláni,

Som slovo ticha,

Som hrot kopije v boji,

Som Boh čo v mysli stvoriloheň.

Kto je ten, kto vnáša svetlo naspojení hôr?

Kto ohlasuje doby mesiaca?

Kto naúča miesto kam slnko ľahá?

(Ak nie ja)

Veronika Senková

Veronika Senková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dôverčivá mladá študentská duša so starosvetským citom pre krásu a spravodlivosť. V duchu výroku "Hodně čti, piš, přemýšlej, aby ses uměl vyjádřit až budeš chtít." sa snažím veľa čítať a odteraz už aj hádam čo najviac písať. Zoznam autorových rubrík:  Mytológia ála Celtic~Musique~.::Fantazmagorónne::.Dve besné a čo sa pridáÚvahyTolkienPoéseŠkolaHerný kolotočObrazy a grafikyKOMIXNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu