reklama

Ako sa z popletenej elfky smialo celé Darkshore

Ach áno. Priznávam. Hrávam World of Warcraft.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (97)

Ako elfka. Ostatnécharakteristiky tu nebudem menovať, pretože som hrdý roleplayer, ktoréhotabuľky, čísla a levely nevzrušujú. Som jednoducho jednou z nočných elfova volám sa Ilúviel. Ilúviel, ktorej sa prihodilo toto:

 

Nebolo to tak dávno, čo som eštepobehovala po Darkshore (isté územie vo svete World of Warcraftcharakteristické naozaj temným morom a nebom) a zabíjala murlocov.Keďže som tvor spoločenský, privolala som si na pomoc o niečo silnejšiehokamaráta a spolu sme sa snažili splniť úlohu, ktorá bola nad moje sily. Kamarátsa v teréne orientoval oveľa lepšie ako ja, a tak som ho slepoa dôverčivo nasledovala všade kam sa pohol. No stalo sa to, čo sa nemalo.Zamierili sme na pláž, ktorá bola v tom čase PLNÁ iných elfov plniacichsvoje vlastné úlohy (nechcem povedať questy). Po obrazovke mi behali rôznesprávy od kamarátov a spoluhráčov, a tak som v snahe odpísať ajbežať zároveň zapla automatický beh a venovala sa odpovedaniu. Občas sompozrela na obrazovku pred seba a celá spokojná s tým, že kamarátstále beží predo mnou a ukazuje mi cestu k úlohe, som sa opäť vrátilak šťukaniu do klávesnice. Vtom mi dole naskočila zúfalá otázka od kamarátaktorého som celý čas nasledovala:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

On: “What are you doing???“

Ja: „Following you!“

.

.

.

On: „That is not me!!!!!!!!!“

 

To, čo sa dialo potom, si vietepredstaviť. Zastavila som sa a s hrôzou som zistila, že už asi desaťminúť pobehujem za úplne cudzím elfom, ktorý len tak zo srandy začal po plážikľučkovať a poskakovať, aby videl, či po ňom budem opakovať aj to. No čobolo horšie, kamarát svoju správu nenapísal do súkromného kanálu, ale zakričalju na celú pláž, takže sa na mňa upreli všetky prítomné pohľady a začalasa lavína hlášok ako:

 

Hahahaha!

lol!

OMFG, n00b!

u stupid?

*dies laughing*

holy shit :D

1337 n00b

...

/laugh

/laugh

/laugh

 

Takto sa teda skončila Ilúvielinaslávna cesta za splnením heroickej úlohy. Výsmech a nekonečné /laugh všakboli predsa na niečo dobré. Po incidente mi prišlo nespočetné množstvo správ odmojich nových fanúšikov, ktorí ma plní entuziazmu začali vyzývať:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Wanna follow me? :)“   

Veronika Senková

Veronika Senková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dôverčivá mladá študentská duša so starosvetským citom pre krásu a spravodlivosť. V duchu výroku "Hodně čti, piš, přemýšlej, aby ses uměl vyjádřit až budeš chtít." sa snažím veľa čítať a odteraz už aj hádam čo najviac písať. Zoznam autorových rubrík:  Mytológia ála Celtic~Musique~.::Fantazmagorónne::.Dve besné a čo sa pridáÚvahyTolkienPoéseŠkolaHerný kolotočObrazy a grafikyKOMIXNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu