reklama

Prečo sú Bethesda Softworks NAJVIAC hnusní...

Sedím na posteli a nie je mi dobre. Sedím na nej totižto so šesťdesiatimi stranami poznámok z psychológie a sociológie médií...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

To by samoo sebe nevadilo. Problematická je moja neschopnosť vypnúť ICQ, ktorá následnevedie k NA SMRŤ zžieravej závisti voči spolufakultníkovi bývajúcemuo tri izby ďalej. Je na ICQ = má zapnutý comp = hrá Oblivion.

Hovorím si, no a čo, jepiatak, môže si to dovoliť, skúškové ho netrápi. Lenže... mňa áno!

 

Prečo sú Bethesda Softworks takínajsamviac hnusní???

 

Prečo vypustiliOblivion do sveta práve teraz? Ja pýtam sa! Čo ich viedlo k takémuzákernému kroku? Či nemajú pred očami nás poctivých študentov (a niektoré stálepoctivé študentky?) snažiacich sa uspieť na akademickom poli?? Chcú nás ozajutrápiť na smrť? Zvádzajú screenshotmi, lákajú ukážkou soundtracku, dostávajúnás do kolien prepracovanosťou a možnosťami... Ach to nekonečné trýznenie!Či existuje zdravo uvažujúci študent, ktorý by pred skúškovým dobrovoľnezmaniačil na Oblivione? Ja pevne verím, že nie. My všetci, ktorí vieme kamvedie cesta s hrami od Bethesdy, si nechávame podobné rozkoše až na časyvoľnosti a slobody. Časy po (hádam úspešne zvládnutom) skúškovom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zatiaľ nám ostávajú len oči preplač a sánka na spadnutie.

 

A tak,naplnená závisťou a odporom voči najbližším skúškovým dňom, púšťam aspoňsoundtrack ku Baldur`s Gate 2 (ahh, the child of Bhaal has awaken...) akonáplasť na krvácajúcu ranu túžby po Oblivione a beriem do hnátov papieres poznámkami... :(


PS: moje študijné asociácie - veľavýznamne držiac poznámky v rukách ma práve napadlo, že by som mohla byť trebárs aj wood elfka, a dám si hnedé vlásky ak sa bude dať.... a super by bolo keby som mohla mať peknučké elfské brnenie ako elfka v Sacrede...tá tam mala kamoša dark elfa :-O Mal strašne super meno. Aj v Oblivione sú dark elfovia. Aj v Baldure boli a boli to drowovia. Žili v Underdarku (bízko sahuaginov! :-O ). Underdark je super. Mám o ňom knihu. Nedočítala som ju, hm, ani tú o Vampire the Masquerade. Niektorí upíri sa podobajú na drowov svojou vznešenosťou a chladnou eleganciou. Ale sú to zabijaci. Majú super equipment...aj v Icewind Dale to bolo pekne vidieť. V Icewinde som mala elfku s ryšavými vlasmi. Ale v Oblivione by som si ju dala s hnedými...a sme zasa späť pri Oblivione... :(

Veronika Senková

Veronika Senková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dôverčivá mladá študentská duša so starosvetským citom pre krásu a spravodlivosť. V duchu výroku "Hodně čti, piš, přemýšlej, aby ses uměl vyjádřit až budeš chtít." sa snažím veľa čítať a odteraz už aj hádam čo najviac písať. Zoznam autorových rubrík:  Mytológia ála Celtic~Musique~.::Fantazmagorónne::.Dve besné a čo sa pridáÚvahyTolkienPoéseŠkolaHerný kolotočObrazy a grafikyKOMIXNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu