reklama

Hry, po ktorých mi srdce piští

Oduševnené zhrnutie toho, čo by oblažilo moju hráčsku dušu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Nastali prázdniny. Moje posledné študentské prázdniny. A zrazu– hľa, aké obdobie! Po nervozite v skúškovom, po rôznych povinnostiach, pozapisovačkách, papierovačkách a iných čkách sa človek zastaví, rozhliadnedookola a ohúrene zvolá - panebože!Vyjde Diablo 3!

A o tom, milíčitatelia, o tom to celé je...

Diablo III

Priznám sa, sledovala som vývojposledných udalostí ako na stránke samotného Blizzardu , tak aj na českeja veľmi nápomocnej stránke Diablo 3.cz . Bolo pre mňa životne dôležité byťpri tom, ako sa vráti jedna....legenda? Nie, legenda nie. Pre mňa je to skôrzážitok. Mnohí môžu protestovať – veď Diablo je len bezduché klikanie, čo jezážitkové na sekaní kostlivcov do hláv?? Máte pravdu, v podstate nič. Alepredsa! Keď si spomeniem na dobu, kedy vyšlo Diablo II (a to bolo v roku2000, kedy ja som mala sladkých pätnásť), nedá mi nevyroniť slzu. Ešte sispomínam, ako sme spolu s bratom v spotených rukách zvierali novéScore, ktoré vtedy prinieslo asi 15-stránkovú recenziu plnú obrázkova superlatívov. Upierali sme zaslzené oči na otca, ktorý nakoniec prikývol,a tak sme už za pár dní držali Diabla II v trasúcich sa hnátoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom – to bolineopísateľné časy. Nekonečné večery strávené v temnej atmosfére kobiek,podzemných žalárov, spletitých džunglí aj pekelných hĺbok... niečo na týchchvíľach bolo úžasne atmosférické. Zapísalo sa mi to do pamäte tak silno, žednes stačí ak počujem niektorú z backgroundových skladieb z Diabla 2a všetko sa mi to znovu vybaví. Hrali sme to tak dlho... najprv sami,potom multiplayera po sieti (našťastie máme s bratom každý svoj vlastný počítač– základ harmonickej rodiny :) Celé leto, celú jeseň, celú zimu...a potom znovua znovu. Preto, keď bol konečne oficiálne ohlásený Diablo 3, pohlo sa vomne niečo nostalgické a plné šťastia. Nemusím zdôrazňovať, že šťastie saešte znásobilo po zhliadnutí gameplay videa :) Nevedela som sipredstaviť, ako by vyzeralo Diablo odeté do moderného vizuálneho kabátika, aleto, čo som videla, ma úplne uspokojilo. Veď čo, nech je to aj klikfest. Aj takéhry musia byť a už sa veľmi teším na ohlásenie ďalších povolaní...nepohrdla by som vrahyňou a čarodejnicou... a vy? ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stav: Diablo 3 potvrdené!

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Elder Scrolls V

Som veľký fanúšik epickýchRPG-čiek. A séria Elder Scrolls, to už je TEH RPG! :)

Zatiaľ čo pri Diable by sa dalodiskutovať do akej miery je to RPG-čko, tu sme si všetci istí. A opäťplatí zásada atmosférickosti. Posledný Oblivion ju mal (ešte som ho celéhoneprešla, but soon preciousss) a bola by najnekonečnejšia škoda, keby tátoséria nepokračovala. Je to totiž posledná „čistokrvná“ RPG hra svojho druhu.Opravte ma ak sa mýlim, ale existuje čisto singleplayerový súper Elder Scrolls?Obávam sa, že v súčasnosti ani nie. A všetky tie Neverwinter Nights-y a hrypodobného druhu sú.... len... hry podobného druhu. Nie je to nič, čo by mohloElder Scrolls skutočne konkurovať. Preto si myslím, že si zaslúžime následníkaposledných Elder Scrolls IV. A čo hovorí komunita?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tá sa musí uspokojiťs oficiálnymi vyjadreniami Bethesda Softworks, ktorá dookola opakuje, žemomentálne pracuje na Falloute 3. Ale! Pete Hines z marketingovéhooddelenia Bethesdy sa ešte začiatkom tohto roka vyjadril nasledovne:

„Well, I can tell you that sinceOblivion has been such a smashing success that I'm sure we will do it [ElderScrolls V], but there are no immediate plans right now.“ Takže tak.Špekulácie hovoria najskôr o roku 2010, tí skeptickejší to vidia na roky2012 – 2013. Obrňme sa preto svätou trpezlivosťou. Bude to stáť za to, veď ES5bude! :)

Stav: Elder Scrolls V veľmipravdepodobne vyjde :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Obrázok blogu

Baldur’s Gate III

Ťažký oriešok. Na začiatku roka2008 sa síce v komunite objavili správy, že sa na Baldur’s Gate 3 pracuje,no celé to bolo v rovine neoficiálnosti a skôr špekulácií akovierohodných vyjadrení kompetentných.Dobrá/zlá správa je, že podľa týchto informácií na hre nepracuje Bioware, ale„spoločnosť, ktorá verí na posúvanie technológií vpred“. To bol tak trochu odkazna to, že nemáme očakávať nič izometrické...hm. No a taktiež nemámeočakávať, že si hru zahráme v najbližších dvoch rokoch. Opäť to tedavyzerá najskôr na rok 2010, aj to len v prípade, že informátor (zrejmečasopis PC Gamer UK) neklamal. Osobne neviem, čo si mám predstaviť pod„posúvaním technológií vpred“ a radšej to ani nechcem vedieť. Baldur’sGate je totiž jedna zo sérií, ktorej to izometrické prevedenie naozaj sedeloa hoci to v inom engine môže tiež klapať, človek je prirodzene bojazlivý.Vždy je ľahšie hru spackať, ako ju vo všetkej sláve resurrectnúť. Existuje všakveľa dôvodov, prečo by táto séria mala pokračovať. V prvom rade som to JA,lebo ja ju CHCEM. Potom sú to ostatní fanúšikovia a napokon je to ešte aj táistá atmosférickosť a nostalgia, ktorá sprevádza len tie najlepšie hernékusy a Baldur’s Gate jej mala požehnane. Mnoho ľudí považuje Baldur’s Gateza uzavretý príbeh, no každý vám povie jedno – séria sa volá Baldur’s Gate, nieStory of the Bhaal Child. Preto by nebolo vôbec zlé, keby Obsidian (aleboktokoľvek schopný) vymyslel celkom nový príbeh zasadený do Forgotten Realms,veď ... vyšla štvrtá edícia D&D! Čo by bolo úžasnejším propagátorom novejedície, ako hra zo štvorkových Forgotten Realms? A úplne na záver – čistoz ekonomického hľadiska – spojenie slov „Baldur’s a Gate“ je takésilné, že predajnosť je v prípade aspoň priemerného výsledku určitezaručená. Veď tá nostalgia hýbe peňaženkami mnohých ľudí... aspoň mojou byurčite pohla :P

Stav: Baldur’s Gate 3 nepotvrdené :(

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu
Veronika Senková

Veronika Senková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dôverčivá mladá študentská duša so starosvetským citom pre krásu a spravodlivosť. V duchu výroku "Hodně čti, piš, přemýšlej, aby ses uměl vyjádřit až budeš chtít." sa snažím veľa čítať a odteraz už aj hádam čo najviac písať. Zoznam autorových rubrík:  Mytológia ála Celtic~Musique~.::Fantazmagorónne::.Dve besné a čo sa pridáÚvahyTolkienPoéseŠkolaHerný kolotočObrazy a grafikyKOMIXNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu