reklama

Webkomix Hrdinovia 2

Takže tu máme druhú časť! Ehm.... alebo prvú? Vy malé besné fantazijné... vektorové grafiky! Mätiete ma!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (64)

*Klikni na náhľad pre zväčšenie*    

Obrázok blogu

*SPOILER bielou farbou*     Tak to vidíte. Predsa len to nebola druhá časť :) Hrdinom tejto, svojím spôsobom "do-deja-uvádzacej" časti je jednoznačne Link, ktorý nielenže nerešpektuje mystický Galadrielin príhovor, ale VEĽMI dlho uvažoval, čo odpovie Alissei v poslednej replike. Ak sa mám priznať, asi dva dni som sa pohrávala s myšlienkou, že posledné, čo Link vypustí z papuľky, bude "010001101?" Behold teh informaticz! Nakoniec som však ostala pri večnej bohostvoriteľsko-kozmologickej vetičke o stvorení jednotlivých rás. Kto pochopil narážku, nech si gratuluje, pretože nepoznám mnoho ľudí, ktorí TO dielo čítali. Another news: Napriek pomerne jednoduchej "stavbe" tohto dielu možno naozaj povedať, že je to z dejového hľadiska diel úvodný. Všimnite si zmenu prostredia zo sivého na hnedé (v ďalších častiach sa dozviete vo co go) a konečne máme všetky postavičky pohromade. Okrem toho ich vidíme z takého... mno... "kvázi" profilu. Keď som pred pár mesiacmi pracovala na "dizajne" postavičiek, vždy som ich urobila najprv spredu, pretože profil sa mi javil ako advanced knowledge a ťažko budem šaškovať s profilom, keď ešte nemám ani poriadnu predstavu o pohľade spredu. Každopádne som sa potom pri kreslení profilu natrpela, nanadávala, nahádzala riadov o stenu :)))) nahrýzla okolitých papierov a v poslednom štádiu amoku som už takmer žula nohu stoličky.... Každopádne to nakoniec vyšlo a profily sa v rámci možnosti podobajú na svoje originály, jediný problém bol s elfovým uchom, ktoré nejako nechcelo zapasovať do vlasov a toto bol najrozumnejší spôsob ako mu uško pricvaknúť k lebeni. Ak sa vám to nezdá - nuž, lepšie to neviem. Ja si však myslím, že nech by už Skÿl vyzeral akokoľvek, jeho charizma presvieti celý monitor :) To je k dnešnej časti asi všetko folks, ak sa vám komix pozdával alebo máte pripomienky, hrrr na ně do diskusie!      Dozhrdinenia.

Veronika Senková

Veronika Senková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dôverčivá mladá študentská duša so starosvetským citom pre krásu a spravodlivosť. V duchu výroku "Hodně čti, piš, přemýšlej, aby ses uměl vyjádřit až budeš chtít." sa snažím veľa čítať a odteraz už aj hádam čo najviac písať. Zoznam autorových rubrík:  Mytológia ála Celtic~Musique~.::Fantazmagorónne::.Dve besné a čo sa pridáÚvahyTolkienPoéseŠkolaHerný kolotočObrazy a grafikyKOMIXNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu